Посадовим особам – суб’єктам декларування філії щодо підготовки до чергового етапу електронного декларування в 2020 році

З метою завчасної підготовки до чергового етапу електронного декларування в Україні, який розпочинається з 01.01.2020, всім посадовим особам – суб’єктам декларування філії (згідно Переліка, затвердженого наказом філії від 23.11.2017 №671) рекомендовано виконати такі дії:

 

1. Перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у Вашому персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).

Звертаю Вашу увагу на те, що відповідно до Указу Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28.04.2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» доступ до окремих поштових серверів у домені .ru обмежений.

У зв’язку з цим для роботи з Реєстром (подання декларацій, отримання повідомлень, підтвердження зміни електронного цифрового підпису тощо) слід використовувати поштові скриньки, які не підпадають під зазначені обмеження (наприклад: ukr.net, i.ua, email.ua, gmail.com тощо).

Звертаю увагу! Для зміни електронної поштової скриньки у Вашому персональному кабінеті Реєстру не потрібно отримувати новий ЕЦП.

 

2. Перевірити термін дії та працездатність Вашого електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) для роботи з Реєстром.

Інформація про кінцевий термін дії ЕЦП відображена на головній панелі вашого особистого електронного кабінету  в Реєстрі.

Додатково, отримати інформацію про термін дії ЕПЦ (отриманні в ДПС) можна на офіційному сайті кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг інформаційно-довідкового Департаменту ДПС (далі – КНЕДП ДПС) за посиланням https://acskidd.gov.ua/certificates-search .

Необхідно, щоб на дату подання декларації до Реєстру сертифікат ЕЦП був діючий.

У разі, якщо термін дії сертифікату сплинув, Ви не зможете користуватись ЕЦП, в тому числі подавали електронні документи до Реєстру. Тоді Вам необхідно звернутись до КНЕДП ДПС та отримати новий ЕЦП.

Після отримання нового ЕЦП Вам необхідно зайти на сторінку входу до Реєстру https://portal.nazk.gov.ua  і скористатись посиланням: «Я загубив/змінив свій приватний ключ». У полі «Поточна електронна адреса» вказати електронну поштову скриньку, з якою Ви зареєстровані в Реєстрі, та натиснути кнопку «Вислати код для відновлення». На вказану поштову скриньку надійде лист «Зміна ЕЦП | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ». Для зміни ЕЦП необхідно перейти за посиланням у листі, після цього у полі КНЕДП/АЦСК обрати кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, в якого Ви отримали новий ЕЦП, обрати файл нового ЕЦП, вказати пароль від нового ЕЦП та натиснути кнопку «Змінити ЕЦП». Після успішного виконання вказаних дій з’явиться повідомлення про розгляд Вашої заявки. Заявки на зміну ЕЦП розглядаються протягом 1 доби у робочий час. Ви можете здійснити спробу входу до Реєстру з новим ЕЦП через вказаний час та не очікувати листа з подальшими інструкціями.

Для перевірки працездатності ЕЦП Ви можете скористатись online-сервісом накладання ЕЦП на електронні документи за посиланням: https://ca.informjust.ua/sign. Результатом успішної перевірки буде повідомлення: «ПІДПИС НАКЛАДЕНО УСПІШНО, ЦІЛІСНІСТЬ ДАНИХ ПІДТВЕРДЖЕНО».

Якщо при накладанні електронного цифрового підпису виникає помилка, слід звернутись до кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, який Вам видав ЕЦП.

Виконавши запропоновані дії, Ви завчасно підготуєтесь до чергового етапу декларування в Україні, чим полегшите собі роботу з Реєстром.

Також нагадую, що на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції https://nazk.gov.ua у розділі «Декларування» Ви можете ознайомитись із Рекомендаціями при роботі з Реєстром.

У разі виникнення проблем технічного характеру Ви можете звернутись до служби технічної підтримки за тел.: +38(044)200-06-94 або адресою електронної пошти support@nazk.gov.ua, при цьому:

- направляйте електронний лист з Вашої персональної електронної поштової скриньки, яка зазначена при реєстрації;

- у темі листа зазначайте суть Вашого питання;

- у листі необхідно зазначити Ваше П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з Вашою помилкою.

За роз’ясненнями щодо питань з подання декларації або надання практичної допомоги в подачі декларацій можете звернутися до провідного професіонала з антикорупційної діяльності УЗВК ДП «АМПУ» Дацюка Віктора Дмитровича (каб.103, вул. Лягіна, 27, службовий телефон: (0512) 50-09-24, мобільний телефон: 050-603-60-64, адреса електронної пошти: Viktor.Datsiuk@uspa.gov.ua ).